May 31, 2011

Segmen Mas Zone: Kami Blogger Baru!









haa...first segmen aku join .. :) wee..camna boley join?? tadi buka dashboard..selongkar2 tiba-tiba tengok zarul farhana telah mengetag aku dalam entry dia.
dengan rasa rendah diri sebagai blogger baru ..aku mengambil kesempatan utk menjoinkan diri dalam segmen ni
opps kna cita tentang diri aku oke!!<<syarat>>
nama glemer aku orensanquiks,ank jati jelapang padi .baru melahirkan blog nih around 3 month cmtu la kot
berblogging bukan utk glemer tapi kerna hati ingin berbicara :)
plus!! nk tmbah kenalan n share idea.
masuk segmen nih pon atas tujuan seperti di atas
ok dats all aku rasa ..tenkiu :)


okeyh2!! lupa plak..sapa nk join senang je.pollow dis step okey!!


  • Buat satu entry untuk tajuk nie dan letak BANNER dekat atas
  • Tajuk Entry korang : Segmen Mas Zone : Kami Blogger Baru !
  • CERITA tentang diri korang , kenapa korang nak join segmen nie dan buat entry korang sebaik yang mungkin
  • FOLLOWER korang , tak kisah laa berapa pon sebab taknak letak limit laa , siapa rasa dia baru dan freshie , join jer laa yer ( :
  • TAG 3 member korang yang blogger baru macam korang jugak

  • okey kat sini aku nk tag 3 mmbe seangkatan denganku
    bola gila
    ajatkecik
    zarulfarhana

    No comments:

    Post a Comment

    Budak Baek