September 08, 2013

Kisah Seorang Senior

Assalammualaikum

Hello ! sem baru da start . Sekarang naiklah darjat aku sebagai seorang SENIOR haha . Finally da sampai ke tahun akhir perjalanan untuk mendapat segulung ijazah . Walaupon result tak semegah mana tapi at least aku dah cuba untuk buat yang terbaek kan . Sebagai seorang senior yang bertanggungjawab kami telah bertukar kolej kediaman di dalam kampus utama . Macam2x cerita ngeri dan seram yang didengar sebelum nak masuk kampus ni . Hmmph ! cuak jugak hati beta ini . tambah tambah roomate takde .

Kelmarin lepas daftar aku fikir jugak camne aku nk survive sorang2 malam ni . Tapi membe disebelah bilik mengofferkan aku untuk tidur in their room .

Namun aku dengan macho n confident nya menolak haha ! Atlast aku tido sorang berteman Mr Green dan lampu kalimantang . Hebat kan ! :)

Tak da pape yang terjadi pon sepanjang malam tu . Alhamdulillah.

Esok da start kelas . Harap sangat semua berjalan smoothly sem ni especially FYP (final year project ) =.='

 Mr Green yang dimaksudkan hadiah bufday dari En N.

K bye ! XOXO

No comments:

Post a Comment

Budak Baek