November 28, 2012

BBFe (best friend forever ever )

Assalammualaikum w.b.t 

“Jangan engkau bersahabat dengan sahabat yang mana dia begitu berharap kepada engkau ketika mahu menyelesaikan masalahnya sahaja sedangkan apabila masalah atau hajatnya telah selesai maka dia memutuskan kemanisan persahabatan.

Bersahabatlah dengan mereka yang mempunyai ketinggian dalam melakukan kebaikan, memenuhi janji dalam perkara yang benar, memberi pertolongan kepada engkau serta memadai dengan amanahnya atau sikap bertanggungjawabnya terhadap engkau”

-Imam Umar bin Abdul Aziz-

 (asimah , fasihah , ieda, tikah , zainur , amirah , ajat )

( zainur , wati , rohaniza , tikah )

( fia , dieja )
 ( kak zu , tikah , zarul , iera )

Antara sahabat-sahabat yang pernah memenuhi ruang hati aku dengan keikhlasan persahabatan mereka. Sedih aku sedih mereka . Gembira aku gembira mereka .Sakit aku sakit mereka . Susah aku susah mereka . Senang aku senang mereka. Truthly sepanjang perjalanan menimba ilmu dahulu mereka la yang banyak membantu aku. 

Thanks wey !

Walaupon ada waktu kita bergaduh tapi persahabatan kita tetap teguh . Walaupon ada yang telah memencil diri aku harap kenangan lalu masih tersemat di hati . Kamu-kamu semua adalah sahabat terbaek yang pernah aku miliki . 

Damn ! rindu kamu-kamu semua.. rindu zaman keriangan kita bersama . I wish i  could turn back the time . being with u and u.. it is such a wonderful moment for me.

Aku sayang kamu kamu semua ! 

: missing the only one VBF too :)



No comments:

Post a Comment

Budak Baek