October 08, 2011

Bergelar student semula

Assalammualaikum

lama tak update belog nih.tak tau la bizi apa huhu
sekarang aku da bergelar student semula.dulu aku mintak sangat kat Allah supaya bagi aku peluang ke-2 untuk aku jadi student lepas aku tak dapat masuk intake first.alhamdulillah Allah bagi aku peluang ke-2 tu.

Aku sekarang buat degree dalam electronic biomedical engineering.seminggu pertama aku kat sini rasa cam xley nak tima situasi ni..huhu susah nak adapt kan diri.kadang-kadang rasa cam nak give up je.

tapi pikir kan mak abah dan cita-cita.aku WAJIB teruskan .huhu.Jauh beza kehidupan ketika aku belajar kat poli dengan kat sini.Poli jauh lebih relax dari u..warghh kadang-kadang rasa cam nak teriak je..sapa cakap senang buat degree huhu tambah-tambah dalam bidang engineering pastu plak suma fully english . bukan takat kena adaptkan electronic je plus kena apply kan dengan biology, chemistry and physic.Sekarang da minggu ke-2 kat sini..aku rasa da boleh mula adaptkan diri sikit-sikit.membe aku cakap

"kita kena ingat,Allah tak kan bagi kesenangan tu datang bergolek..dalam pada tu Allah akan tambahkan ujian".Tenkiu kawan..

Aku kena sabar, usaha dan tawakal.insyaAllah :)

No comments:

Post a Comment

Budak Baek