May 09, 2011

sumting happen last nite

semalam entah kat mana silap nya..muka+tangan+kaki aku bengkak-bengkak tambah merah-merah lagi.
agak sakit gak la..

kawan-kawan menyenarai pendek antara sebab-sebab aku jadi cmtu (haha ayt tak ley blah hahaha kn3)

1-sebab makan udang pentang sebelum g kje
2-kebetulan masa tu aku masuk toilet mang kui 12 n jadi mende tu pon kat toilet lantas kawan-kawan aku mengatakan bahawa aku terkena ludah antuu (btoi kah?? huhu)

lepas tu aku g klinik kilang,doktor suruh aku menelepon abah amik utk dibawa ke hospital lantas pulang ke rumah (sia-sia ot aku mlm tu) huhu

abah sampai lam 1.30 sian abah.nyusahkan dia je.lepas g hospital.doktor bagi ubat lantas pulang ke rumah

sekian

p/s: first time aku amik ubat +g hospital huhu

No comments:

Post a Comment

Budak Baek